środa, 3 lipca 2019

Znowu macierzankowa .

3 lipiec .Wiem ,że już przynudzam z tą zarazą macierzankową , ale postanowiłem publikować wszystkie nowe stanowiska roślin znajdujących się w CKRWP. To stanowisko znajduje się na północnych zboczach Winnej Góry , w pobliżu ul Ceramicznej . O tym miejscu już pisałem , jest to dziki zakątek w pobliżu obwodnicy . Przy polnej drodze rosło dwa okazy . Jeden z nich był ogromny , miał 70 cm wysokości . Jeszcze tak wielkiej macierzankowej nie widziałem . To stanowisko też wpisuje się w te lewobrzeżne.



3 komentarze:

  1. Ile by nie pisać o zarazach, jednakowo mnie fascynują; kwiaty jakby storczykowe, jakby pyszczki niezwykłych zwierzątek, do tego w kontraście kolorystycznym do otaczającej zieleni, no ani chybi przybysz z kosmosu:-) tylko raz udało mi się je wypatrzeć na łączce przy drodze do naszej wioseczki; może gdybym więcej łaziła po łąkach, udało by mi się je wypatrzeć:-) prawdziwy okaz udało Ci się wyszukać, prawdziwy olbrzym; o! widzę, że przeczesujesz teraz lewobrzeżny San, też jeździmy tamtędy, gdzieś nad Dubiecko, ładnie tam; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zaraz mam w tym roku wyjątkowe szczęście Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach choć raz taką spotkać...

    OdpowiedzUsuń