wtorek, 7 maja 2019

W tym roku trzy.

Postęp jest.





6 komentarzy:

  1. U mnie pod chatką zaczyna kwitnąć storczyk męski.
    Stefan z Anią mówili mi, że gdzieś na naszych łąkach jest spore zbiorowisko storczyka kukawki, chciałabym odnaleźć to miejsce:-)
    Przy okazji zapytam: czytałam w jakimś opracowaniu o znalezieniu koło Przemyśla pomocnika baldaszkowego, na zdjęciach ładne kwiatuszki, liście, wiesz może coś o tym?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pomocniku nie słyszałem a kukawkę odkrył Staszek na Bryłowej.Można znaleść.

      Usuń
  2. Widzę, że stały monitoring populacyjny prowadzisz ;-) A ja w tym roku niedaleko Ustrzyk Dolnych znalazłem całe 9 sztuk Orchis morio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może nie jest z nimi tak żle jak sądzono i zwiększają populację . Pod Przemyślem były kiedyś pospolite . Myślę też ,że okres ich kwitnienia nie sprzyja odkrywaniu . Nie ma się ochoty by chodzić po pustych łąkach .

    OdpowiedzUsuń