piątek, 30 listopada 2018

Kręgi trawiaste z Rybotycz.


Dalszy ciąg ciekawostek jak najbardziej botanicznych. Przeglądając stare zdjęcia znalazłem właśnie takie. Dwa lata temu chodząc po stromym zboczu między Makową a Rybotyczami czyli po "kwietnym stepie" zobaczyłem na dole między drogą a Wiarem na łące wyrażny idealny okrąg . Miał na oko kilkanaście metrów średnicy. Gdy zszedłem na dół by zobaczyć co to takiego nic nie znalazłem , z bliska nie było nic znać. Tak więc znalazłem  ślad po lądowaniu statku obcej cywilizacji. Oczywiście żartuję , nie wierzę w przybyszów z kosmosu ale przybyszów z drugiej strony jak najbardziej .To czarcie koło powstało prawdopodobnie w wyniku działania grzybów . Zmieniły one podłoże co spowodowało zmianę koloru trawy.

2 komentarze:

  1. Ciekawe.
    A może "pamiątka" po jakiś robotach ziemnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może , na pewno problem tkwi w podłożu , trawa nie była wygnieciona ani wygryziona.

      Usuń